FELADATOK, AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD
- Contact center szervezési, irányítási feladatainak ellátása;
- Felmerülő problémák megoldása, szükség esetén eszkalálása;
- A contact centerben dolgozó munkatársak (78 fő) adminisztrációjának ellenjegyzése;
- Munkaértekezletek, meetingek szervezése, azokon való részvétel;
- Feladatok és problémák delegálása a munkacsoportvezető (9 fő) irányába.
ELVÁRT KÉPZETTSÉG, KÉSZSÉGEK, KOMPETENCIÁK
- Főiskolai/egyetemi végzettség
- Legalább 3 év ügyfélkapcsolattartási területen vagy call centerben szerzett tapasztalat; legalább 1 év vezetői tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, MS Office ismeretek, különböző call center alkalmazások ismerete;
- Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban;
- B típusú vezetői engedély;
- Kiváló kommunikációs- és konfliktuskezelési készség; vezetői képességek, együttműködés csapatban, empátia.
- Előnyt jelent: egészségügyi területen szerzett munkatapasztalat, egészségügyi képzésen folytatott tanulmányok.
AMIT KÍNÁLUNK
- Határozott idejű (heti 40 órás főállású) szerződés (2020. december 14 – 2021. december 31.)
- Versenyképes bérezés
- Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület.
JELENTKEZÉS MÓDJA, TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
- Jelentkezés az alábbi linken keresztül: Kattints ide, vagy másold be az alábbi hivatkozást a böngésző címsorába: https://finefit.hu/index.php?c=netok_cc_manager&ud=motivive
- A pályázathoz kérjük, csatolj egy europass önéletrajzot, amit a link megnyitásával -https://europass.hu/europass-oneletrajz - el tudsz készíteni!
- Pályázatok előszűrése után egy online képességfelmérő rendszerben történik majd a további kiválasztás, melyet az online videó interjú követ.
- Jelentkezés beküldésének határideje: december 8.