nnk emblema logo

nnk cim telefon

FELADATOK, AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD

  • Contact center szervezési, irányítási feladatainak ellátása;
  • Felmerülő problémák megoldása, szükség esetén eszkalálása;
  • A contact centerben dolgozó munkatársak (78 fő) adminisztrációjának ellenjegyzése;
  • Munkaértekezletek, meetingek szervezése, azokon való részvétel;
  • Feladatok és problémák delegálása a munkacsoportvezető (9 fő) irányába.

ELVÁRT KÉPZETTSÉG, KÉSZSÉGEK, KOMPETENCIÁK

  • Főiskolai/egyetemi végzettség
  • Legalább 3 év ügyfélkapcsolattartási területen vagy call centerben szerzett tapasztalat; legalább 1 év vezetői tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, MS Office ismeretek, különböző call center alkalmazások ismerete;
  • Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • B típusú vezetői engedély;
  • Kiváló kommunikációs- és konfliktuskezelési készség; vezetői képességek, együttműködés csapatban, empátia.
    • Előnyt jelent: egészségügyi területen szerzett munkatapasztalat, egészségügyi képzésen folytatott tanulmányok.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Határozott idejű (heti 40 órás főállású) szerződés (2020. december 14 – 2021. december 31.)
  • Versenyképes bérezés
  • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület.

JELENTKEZÉS MÓDJA, TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

 

SSL ClassC

Minden jog fenntartva © 2019, Nemzeti Népegészségügyi Központ

Adatkezelési tájékoztató

Akadálymentességi nyilatkozat