FELADATOK, AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD
- A contact center munkatársak (18-20 fő csoportonként) szupervíziója;
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció ellenőrzése;
- Jó gyakorlatok kialakítása a munkatársakkal és csoportvezető kollégákkal;
- Felmerülő problémák eszkalálása a contact center manager irányába;
- Munkavégzés adminisztrációjának ellenőrzése;
- Munkaértekezleteken, meetingeken való részvétel;
- Tudástár vezetése.
ELVÁRT KÉPZETTSÉG, KÉSZSÉGEK, KOMPETENCIÁK
- Főiskolai/egyetemi végzettség;
- Legalább 2 év ügyfélkapcsolattartási területen vagy call centerben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, MS Office ismeretek; különböző call centeres alkalmazások ismerete;
- Kiváló kommunikációs- és konfliktuskezelési készség; önálló munkavégzés, együttműködés csapatban;
- Előnyt jelent: egészségügyi területen szerzett munkatapasztalat, egészségügyi képzésen folytatott tanulmányok, valamint ügyfélkapcsolati szervezetben szerzett csoportvezetői tapasztalat; középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban.
AMIT KÍNÁLUNK
- Határozott idejű (heti 40 órás főállású) szerződés (2021. január 1 – 2021. december 31);
- Folyamatos továbbképzés, támogatás
- Versenyképes bérezés
- Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület.
JELENTKEZÉS MÓDJA, TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
- Jelentkezés az alábbi linken keresztül: Kattints ide, vagy másold be az alábbi hivatkozást a böngésző címsorába: https://finefit.hu/index.php?c=netok_cc_csopvez&ud=motivive
- A pályázathoz kérjük, csatolj egy europass önéletrajzot, amit a link megnyitásával -https://europass.hu/europass-oneletrajz - el tudsz készíteni!
- Pályázatok előszűrése után egy online képességfelmérő rendszerben történik majd a további kiválasztás, melyet az online videó interjú követ.
- Jelentkezés határideje: december 14.