nnk emblema logo

nnk cim telefon

FELADATOK, AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD

  • A contact center munkatársak (18-20 fő csoportonként) szupervíziója;
  • Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció ellenőrzése;
  • Jó gyakorlatok kialakítása a munkatársakkal és csoportvezető kollégákkal;
  • Felmerülő problémák eszkalálása a contact center manager irányába;
  • Munkavégzés adminisztrációjának ellenőrzése;
  • Munkaértekezleteken, meetingeken való részvétel;
  • Tudástár vezetése.

ELVÁRT KÉPZETTSÉG, KÉSZSÉGEK, KOMPETENCIÁK

  • Főiskolai/egyetemi végzettség;
  • Legalább 2 év ügyfélkapcsolattartási területen vagy call centerben szerzett tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek, MS Office ismeretek; különböző call centeres alkalmazások ismerete;
  • Kiváló kommunikációs- és konfliktuskezelési készség; önálló munkavégzés, együttműködés csapatban;
    • Előnyt jelent: egészségügyi területen szerzett munkatapasztalat, egészségügyi képzésen folytatott tanulmányok, valamint ügyfélkapcsolati szervezetben szerzett csoportvezetői tapasztalat; középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Határozott idejű (heti 40 órás főállású) szerződés (2021. január 1 – 2021. december 31);
  • Folyamatos továbbképzés, támogatás
  • Versenyképes bérezés
  • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület.

JELENTKEZÉS MÓDJA, TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

 

SSL ClassC

Minden jog fenntartva © 2019, Nemzeti Népegészségügyi Központ

Adatkezelési tájékoztató

Akadálymentességi nyilatkozat